Search This Blog

Sunday, October 06, 2013

Moose watching on the daily way from work


A few weeks ago, THE animal of the north was sighted. It took a while, I haven't seen them neither in Norway nor in Sweden. And where were they? Yeah right, pretty close to Helsinki, only some kilometres away. Just saw those three fellows on the way back home, right after work. Things just happen unexpectedly.

2 comments:

Jana und Alex said...

Ohhhhhhh, so ein schönes Moose-Foto. Schade dass wir nicht das Glück hatten, Mooses zu sehen. Aber der Versuch war ja auch schon recht interessant, bzw. die Natur sehenswert und die Blaubeeren lecker ;-) Lg, Jana und Alex

Andi said...

Wir haben alles versucht, hat aber leider nicht geklappt. Dafür wurden wir vom Finnen vom Grundstück gejagt. Aber freut mich, dass es euch gefallen hat. Und beim nächsten Mal wirds auch mit den Elchen - die locke ich dann mal gescheit an!!! :)